- Úvod
- >>
- Vlasce
- >>
- Sumčiarske
- >>
- Sumcový vlasec Waller 110m/0,60mm/23,4kg
Sumcový vlasec Waller 110m/0,60mm/23,4kg
Sumcový vlasec Waller 110m/0,60mm/23,4kg
Sumcový vlasec v šedozelenej farbe ideálny pre lov sumcov. Vlasec disponuje vysokou nosnosťou, pevnosťou a odolnosťou voči oderu.
Sumcový vlasec Waller 110m/0,60mm/23,4kg
Druhá generácia Trophy vlascov v atraktívnom balení vyrobených za použitia nových výrobných technológii, ktoré všetky dôležité vlastnosti monofilných vlascov povyšujú na celkom novú úroveň. Šedozelená maskovacia farba je prispôsobená životnému prostrediu týchto mohutných velikánov. Aby bolo možné bezpečne zdolať kapitálne sumce, musí vlasec vykazovať tie najlepšie hodnoty, čo sa týka nosnosti, odolnosti proti oderu, najvyššiu pevnosť v uzle a k tomu ešte byť flexibilný.
Dôvody ku kúpe sumcový vlasec Waller 110m/0,60mm/23,4kg:
- Šedozelená farba
- Návin 110m
- Priemer: 0,60mm
- Nosnosť: 23,4kg
- Vysoká odolnosť voči oderu
- Extrémna pevnosť v uzle
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.