- Úvod
- >>
- Bójky
- >>
- Sbirolíno na prívlač
- >>
- Set pre lov pstruhov sbiro 15g
Set pre lov pstruhov sbiro 15g
Set pre lov pstruhov sbiro 15g
Set pre lov pstruhov ktorý obsahuje kompletný nadväzec so sbirom a nástrahy v podobe kostného červa + gumové chvostíky.
Set pre lov pstruhov sbiro 15g
Pstruhový set je ideálny pre začínajúcich ale aj pokročilých pstruhárov ktorí chcú používať sbirolino. Jedná sa o priehľadný plavák, ktorý pod vodou pekne splýva. Sbiro s hmotnosťou 15g sa používa ako záťaž na dlhšie nahadzovanie a udržanie nástrahy v správnej hĺbke. Táto kompletná sada obsahuje sbiro 15g, nadväzca, obratlíky s karabinkami, zarážky na vlasec a rôznych gumových nástrah.
Dôvody ku kúpe set pre lov pstruhov sbiro 15g
- Kompletný set pre lov pstruhov
- Vhodné pre ďaleké nahadzovanie
- Potápavé sbiro15g
- Výborná cena
Set pre lov pstruhov sbiro 15g - obsah balenia:
- 1 x komplet nadväzec s háčikom 120cm / 0,22mm / veľkosť háčika 6
- 5 x gumový chvostík
- 3 x gumový kostný červ
- 5 x gumová zarážka
- 5 x obratlík s karabínou
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.